Sık geçen başlıklar

9 temmuz 2022 getir'den söylediğim tost rezaleti 1

ekşi'de gör
"bayram günü sipariş verirsen böyle olur tabi." diyenler olmuş, o zaman bayram günü yetiştiremiyorlarsa satış yapmasınlar veya fiyatları indirsinler. ayrıca isteyen, istediği zaman, istediği yerden, istediği şekilde sipariş verebilir. size ne abi? adamın belki kahvaltı yapacak malzemesi yok veya var ama bayram günü bile olsa canı tost çekmiş. size ne? sorun sizce bayram günü tost istemiş olması mı yoksa tosttan çok her şeye benzeyen bu şeyden 38 lira alınması mı? bu sözlükte bir tayfa var, her zaman haksız olanı bir şekilde haklı çıkarıyorlar, bu bir hastalık bence.

38 liralık tostun içinde sadece 2 adet sucuk koymuşlar, tosttan çok her şeye benziyor. çok sırıtmasın diye yalandan yanına patates iliştirmişler. rezalet gibi rezalettir.