bir süredir zaten şüphelenmeme rağmen bugün artık kesinkes fark ettiğim gerçek.
markete gidiyorum. peynir alacağım mesela.
adam 10 lira dese de ok, 100 dese de ok. bilmiyorum ki çünkü kaç olmuş.
cips alacağım. 4 lira olsa da ok, 12 dese de ok. şaşırmıyorum.
pizza sipariş edeceğim, bence bir pizza max 35-40 lira olmalı. bakıyorum 80 yazıyor, 120 yazıyor. okey yani doğrudur muhtemelen.
haftaya giriyorum ürünün fiyatı artmış. veya %10 indirim gelmiş. ok, ona da ok. hangisi normal bilmiyorum ki.
hiçbir şey anlamıyorum, neyin fiyatı ne kadar iyice algım allak bullak olmuş durumda.
bir arkadaşım anlatıyor, coinden 1000 lira kırmış. 1000 lira para mı lan diyorum, sonra diyorum ki sonuçta havadan gelen para. neden para olmasın? gayet iyi.
yarın benzin almaya gitsem, tabelada 10 görsem de sorgulamam 14 görsem de sorgulamam. öyle bir ruh halindeyim ve çevremdeki herkesin benzer bir durumda olduğunu biliyorum.
sonumuz hayrola.
10.01.2022 · 3. sıra
chloe price
09.01.2022 18:35