federasyonun beşiktaş'a zorla güzel top oynattığı için ligin kalitesini düşüren beşiktaş yüzünden bu akşam ki maçı boykot edip izlemeyeceğim. katarlı devlerin büyük resmî görmesini istiyorum.
not: federasyonspor
10.04.2017 · 11. sıra
q7uicksand
09.04.2017 13:42