Sık geçen başlıklar

9 mart 2020 trabzonspor kural hatası başvurusu 1

ekşi'de gör
ulan ne güzel ya, nasıl hoşuma gitti bak.

fenerbahçe, kural hatası başvurusu yaptığında " ağlamayın " diyenlere fenerbahçe yönetimi ; " kendini haklı gören, haksızlığa uğrayan herkesin itiraz hakkı vardır, hakkımızı kullanıyoruz " dediğinde bir de kahkaha atarak " ağlamayın " diyorlardı.

şimdi neden ağlıyorsunuz usta? top oynuyorsunuz sanki de kurala ağlıyorsunuz.

herkese lazım olacak bu kodumun adaleti dediğimizde ciddiye almayanlar, düştüğünüz hal beni güldürüyor.

edit: üstümdeki hard trabzonsporlu trollü ciddiye almayınız.