fenerbahçe maçı kaybetti falan da bennett araya acayip bir smaç sıkıştırdı. mükemmeldi.
edit: ruhsuz oyun falan diyenler var da ilk yarıdaki sıkıntı ruhsuzluktu fenerbahçe'de. ikinci yarıdaki sorun ilk yarıda da olan formsuz oyuncu çokluğuydu. bir de kritik anlarda baskonia deli deli üçlükler attı. çok da büyütülmemesi gereken bir maç sonu ve oyun.
bennett'ın posteri için: https://twitter.com/…pstr/status/839921314290876417
10.03.2017 · 23. sıra
cepsiz kanguru
09.03.2017 22:37 ~ 22:57