Sık geçen başlıklar

9 kasım 2022 beşiktaş serik belediyespor maçı 1

ekşi'de gör
abi ben anlamıyorum dün gs maçı için de aynı şeyi düşündüm. hem tek maç eleme sistemi uyguluyosun hem de allahın 4. lig takımına karşı bile büyük takıma saha avantajı uyguluyosun. adam zaten beşiktaş, serik belediyesini de içerde dışarda yenemiyosa bi zahmet hiç almasın o kupayı...

göndersene deplasmana, hiç olmazsa oflusu seriklisi dünya gözüyle bi büyük takım görmüş olur. yedek takım bile olsa insanlar şu sıkıntılı günlerde ilçesine, şehrine büyük takım gelmesi heyecanı yaşar. ama yok... illa büyüklere yalakalık yapılacak. paşalar yorulmayacak...

tanım, aptalca bir kupa organizasyonunun formalite maçı.