bir cumhurbaşkanı herhangi bir açıklama yaparken "şaka yapmıyorum" diye belirtme ihtiyacı hissediyorsa, söylediklerinin karşı tarafta şaka etkisi yaptığını bildiğindendir. yani kendisi kağıttan kaplandır.
yoksa başkomutan sıfatını taşıyan birisinin bu tür bir konuda şaka yapmayacağını herkes bilir zaten. egemenliğine bir saldırı söz konusuysa, o saldırının müsebbiplerine asırlarca unutamayacakları anılar verir, sonra işine bakar.
10.06.2022 · 9. sıra
be realist demand impossible
09.06.2022 13:39