ak parti ret vermeyecekti ve ayasofya'nın ibadete açılmasını iyi parti sağlamış olacaktı öyle mi? siyaset yapmak ile çakallık yapmak arasında fark var.
ben aslında ayasofya'nın ibadete açılmasına ihtimal vermiyorum. hatta daha önce de ayasofya'nın ibadete açılması erdoğan'a nasip olmayacağını düşünüyorum diye entry girmiştim.
ancak iyi parti'nin bu çakallık girişimi ile anlıyorum ki ayasofya cidden ibadete açılacak gibi görünüyor.
(bkz: olabilir mi öyle bir şey, lütfen olsun çünkü)
10.06.2020 · 44. sıra
nhtkcmn
09.06.2020 23:01