merak edenler için özet:
konu: eskiden fikirtepe minibüsleri 15-20 dk da bir geçerken bugün 1,5 saatte gelmiş. kişi üşümüş.
talep edilen: minibüsçüler kahvede goygoy yapmasın. boş olsalar da sık sefere çıksın.
talep edilmesi gereken: minibüsleri konpile yok edelim. böyle ulaşım mı olur lan?
teşekkürler, hayırlı yolculuklar.
10.12.2015 · 26. sıra
y b d b
09.12.2015 20:22 ~ 20:23