türkiye yüzünden ölçek bozulmuş amk. adamlar bizim bar grafiği sigdiramayinca 15-55 arasını olçeksiz tireli olarak vermiş.
hala oyun boyuk yeen... pehh..
edit: nush ile uslanmayani takdir eden adam graifiğin olması gerektiği ölçekteki halini paylaşmış konuda. buraya da alayım dedim :d
11.02.2024 · 15. sıra
doctorfizik
10.02.2024 07:45 ~ 14:19