Sık geçen başlıklar

83 doğumlular şimdi ne yapıyor 2

ekşi'de gör
eğer bu ülke düzelecekse bunu 83'lüler (+ - 1) yapacak. hem darbe kafasının eğitim sistemiyle okudular hem ab süreçlerini gördüler hem özgür medyayı izlediler hem iyi üniversite hocalarının öğrencileri oldular hem şarkı hem garbı tanıdılar hem çalışkan hem de titizler hem gericiliği gördüler hem ilericiliği hem misket oynadılar hem de internetten dünyaya bağlanıp online oyunlar oynadılar hem sokağı biliyorlar hem evi hem dostoyevski'yi biliyorlar hem bukowski'yi hem orhan veli'yi hem nazım hikmet'i biliyorlar hem tarla biliyorlar hem fabrikayı hem ülkeyi hem de dünyayı biliyorlar...

tüm kuşaklar çatışırken bunlar tam hepsinin ortalaması türkiye'de. eğer bir gün iyi şeyler olacaksa bunlar yapacak.
bu yıl itibariyle 41 yaşına girdiler.
ama bu ülkenin en güzel yıllarının kaymağını yiyerek çocukken
-sokakta oynayıp gençken internet ile tanıştıkları,
- en kaliteli sanatçıların konser , festival vs katıldıkları
- en ekonomik şekilde farklı şehirler ve ülkeler gördüğü
- en kaliteli eğlence kültürünü deneyimledikleri
- hem trt hem cnbc-e gibi medya girdisi ile harmanlandıkları
için eşi benzeri bulunmayan hem entelektüel , hem modern, hem enerjik nesil olmanın hâlâ tadını çıkarıyorlar.

ilginç bir şekilde jenerasyon içinde ruhu ve görüntüsü hiç yaşlanmayan kuşaktır .

41 yaşında teyze ya da amca olsalar bile , sadece tarkan şarkilarinı dinlediklerinde bile 20'lik 30'luklara taş çikartır cinsten ;
en romantik âşık ya da en şehvetli sevgili olma potansiyelini barındırabilen -1/+1 yıl fark ile ülkede eşi benzeri olmayan tek kuşak olabilirler .