Sık geçen başlıklar

82-88 doğumluların evlenmemesi 2

ekşi'de gör
bu jenerasyon sorumsuz olamadı, çevresine karşı vurdum duymazı oynayamadı. sanki hayatı hiç hata yapma lüksümüz yokmuş gibi yaşadık. ebeveynlerini mutlu eden çocuktuk bizler hep. yaramazlık lannn bildiğin yaramazlık yapmaya çekinen çocuklardık. sanki yaptığımız zaman annemiz, babamız üzülecek diye yapmadık. bir oyuncak için ağlamadım mesela ben. bilirdim ki durumu yok söylersem üzülür belki diye babam.çocuk kaldı ruhumuz hep.. çocuklar evlenir mi.. 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramımız kutlu olsun.
çünkü geleceği gördük.

- insanların birey olduğunu erken anladık.
- ülkenin en iyi eğitimlerini biz aldık.
- romantizmle büyüdük belki
- ama teknolojiyi biz büyüttük.
- dini anladık/ anlamsızlaştırdık.
- yalnızlığı sevdik.

özgürüz lan.
kendi hayatını kurabilmiş, kimseden korkmamış, gezi’de ezilmiş de olsa tüm baskılara direnmiş vicdanlı bireylerdir.
şu ülkede kendi istediği gibi yaşayabilen nesildir.