Sık geçen başlıklar

8+11'in 19 olmaması 1

ekşi'de gör
doğru değildir .
+ toplama işleminin sembolüdür ve kuralları bellidir . 8+11 her zaman 19 eder, bu kadar.

ama hatırlarsanız matematikte işlem diye bir konu vardı, farklı işlem sembolleri kullanılıyordu. bu da bir işlem sorusu. yani şöyle olmalıydı:

@ işlem işaretimiz olsun

1@4 = 5
2@5 = 12
3@6 = 21
8@11 = ?

basit lise matematiği bu. bunu sadece 1000 kişiden biri yapıyorsa vah vah, tabiî bizden bi bok olmaz.

edit : ayrıca zeka testi diye paylaşılan şeyler genelde genel geçer kuralları şark kurnazlığı tarzında eğip bükerek egonuzu okşamaktan öte gitmeyen ve kanımca sadece bu testleri yapanın gerizekalılığı ıspatlayan şeyler .