o kadar kötü bir eylem ki anlatamam. gün boyu vücudunu ve nefesini kontrol altında tutmaya çalışırsın, göz kızarıklığı mesai bitimine anca geçmeye başlar, kahve içmekten ağzın çamur olur. bazen kimse anlamadı sanırsın ama ayyaş damgasını çoktan yedin bile. mesai biter eve giderken yine tekel görürsün. ne günlerdi be
not: abi tavsiyesi, tercihiniz cuma akşam başlayıp c.tesi sabaha kadar içmekten yana olsun. wish you pleasent drink
30.04.2019 · 35. sıra
cptngz
29.04.2019 02:53 ~ 02:55