Sık geçen başlıklar

8 saat nöbet ücretinin lavabo açmaya eşit olması 2

ekşi'de gör
herkes doktorun tesisatçıyı küçümsediği hissiyatını almış yapılan açıklamadan. ama olay öyle değil bence. doktor burada "istersem kendi lavabomu kendim de açarım, param cebimde kalır." diyor kısaca. safra kesesinde taş oluşursa da tesisatçı hadi kendisi çıkarsın bakalım yiyorsa demeye getiriyor yani. niye aynı paraya bu işlerin yapıldığını sorguluyor. olsun o kadar, ben hak verdim açıkçası...
arkadaşlar doktorluk bir meslektir, meslek. kuruyemişçiler bile doktorlardan fazla kazanıyor, yirmi yıl önce de bu böyleydi şuan da bu böyle. riske giren, kendi işinin patronu olan adam kazanır. kendi polikliğini açan doktor da aynı şekilde.