ormanların imara açılmasıyla ilgili yönetmelik çıktı. yapılaşmaya açılacak alanların sınırını belirleme yetkisi cumhurbaşkanı’na verildi. yönetmelikle betonlaşmanın önü açılmış oldu.
tek bir sorum var: neden?
kaynak: https://www.sozcu.com.tr/…r-imara-aciliyor-6202164/
edit: degerli modlar, baslik neden gündemde görünmüyor?
09.01.2021 · 16. sıra
carmex
08.01.2021 11:58 ~ 14:20