nokta ya da a koyan hepiniz orospu çocuğusunuz biliyorsunuz di mi?
edit: tabii böyle anlık sinirle yazınca anlaşılmamış sanırım. başlığın ilk 10 entrysi başlık da dahil olmak üzere yer tutmak üzerine yazılmıştı. keşke ss alsaymışım. ne kadar tepede olduğunuz, ne kadar beğenildiğiniz çok önemli di mi sayın orospu çocukları?
edit2: @esco673ekran görüntüsü gönderdi, teşekkürler.
09.04.2020 · 16. sıra
writerofadream
08.04.2020 20:02 ~ 20:20