bir trabzonsporlu olarak sonucuna asla üzülmediğim maç. iki tarafa da helal olsun. sanırım artık gerçek derbinin adı değişti.
edit: türk dil kurumunun internet sitesinden derbi kelimesini sorguladığınız takdirde ikinci anlam olarak "büyük takımlar arasında oynanan oyun." çıkıyor.
edit 2: beşiktaşlı kardeşlerimin tebrik ve önümüzdeki yıl için şans dileklerine teşekkür ediyorum. rakibin böyle olmalı ki iki taraf da birbirini yukarıya çeksin.
10.04.2017 · 22. sıra
ulsi
09.04.2017 02:18 ~ 19:02