bunların bu filistin sevdası yüzünden geldi zaten başımıza ne geldiyse.
mavi marmara ile sikip attınız bütün itibarımızı, bölgedeki en güçlü ülke olan israil ile ilişkilerimiz de bu şovmenler yüzünden bitti, hala tutturmuşlar kudüs'te kudüs diye, kafanıza kudüs kadar taş düşsün amk, ne samimiyetsiz insanlarsınız lan siz ? bugüne kadar tek bir türk için kılınızı kıpırdattınız mı ? doğu türkistan için elle tutulur ne yaptınız ? senelerdir kudüs mevzusu, cidden artık siktirip gidin kardeşim, el kassam orada, hamas orada, el fetih orada, türkiye'de ne işiniz var, gidip savaşın cephede, elinize vuran mı var ? zorla küfür ettiriyorsunuz insana, cidden yeter ya, vallahi bıktırdı artık bunların arap sevdası, 22 arap ülkesinden ne fayda gördünüz bugüne kadar, sizin bu saçma sapan ümmetçilik sevdanız olmasaydı mavi vatan konusu çoktan kapanmıştı bugün israil sayesinde, 11 yıl önce yediğiniz bokun bedelini ödüyor hala bu ülke, hayır ne bekliyorlar onu da anlayamıyorum ki, israil devleti bugün yok olsa 400 sene boyunca osmanlı himayesinde yaşayan bir milletin enişte diye boynunuza sarılacağını falan mı düşünüyorsunuz ? gerçi kime ne anlatıyoruz ki, israil'in de allah belasını versin, el kadar ülkeye el koyamadilar senelerdir, yapacağınız işe tüküreyim sizin.
09.05.2021 · 12. sıra
onnik
08.05.2021 11:22 ~ 13:35