amerika sanki bu mesajları ile içerde erdoğan'ın elini güçlendireceğini bilmiyor mu? ne avrupa ne de amerika'dan gelen iktidara yönelik eleştirileri samimi buluyorum. dostlar alışverişte görsün. amerika için en kullanışlı sistem başkanlık adı altında yarı diktatörlüktür. onlar demokrasi ile yönetilen bir maşa istemez.
edit: yazım hataları
10.05.2019 · 17. sıra
yutmadan once cigneyiniz
09.05.2019 00:02 ~ 17:11