bu fenerbahçe taraftarının akp secmeninden zerre farkı yok. hatta bunlar aynı kitle olabilir amk.
bütün dünya size karşı. nato, pentagon, şangay beşlisi, petrol ihraç eden ülkeler birliği, bm güvenlik konseyi, derin galatasaray lobisi, illuminati, tapınak şövalyeleri, çin seddi. hatta lozan antlaşmasının gizli maddelerinde "fener şampiyon yapılmasın" yazıyormuş, aksini iddia eden varsa çıkartsın telefonunu göstersin...
ulan bu kadar makara, goygoy, billur malzemesi olmayı nasıl kaldırıyor bünyeniz? velev ki galatasaray kollaniyor; son 10 senede şampiyonluğunuz yok. biz ise 4 kez şampiyon olmuşuz. galatasaray'ın 13. bitirdiği sezon da dahil (yok son 3 senede en çok puanı biz topladık diye ekmek yemeye çalıştığınız dönem) 6 sezonda niye şampiyon olamadınız yıkıklar?
sebebini söyleyeyim. akp seçmeni var ya hani... halk ekonomik enkaz altinda inim inim inlerken "dıj göşlerin oyuğnuuu" diyen... siz de birebir aynı familyasınız. 20 sene tek diktatör sizi güttü. şimdi geldi yeni diktatör, 6 senedir zerre basari yok. hatta birinde küme düşecektiniz reziller. ama kongrenizde bu adama karşı göstermelik bile olsa aday çıkartamıyorsunuz. sonra onun başarısızlığı holiganlikla örtme çabalarına alkış tutuyorsunuz. çünkü hepinizde "galatasaray kompleksi" var. sizden daha iyi, daha başarılı, daha büyük olduğunu içten içe bilip, gece uykularınızdan "anneeeeeeee" feryadiyla kalkıp, annenizin bir yudum su verip sarılarak sakinleşip uyumanizi sağladığı yıkık tiplersiniz siz.
15 senedir şampiyonlar ligine gidemeyen sözde büyük kulüp mü olur amk? aynı süreçte trabzonspor, başakşehir falan gitmişken.
babanıza biat edin, rahat edin. "deliller usulsüz toplandı" diye çöktüğünüz kupayı da trabzonspor'a iade edin. tarla sürücüleri sizi... mini cooper galericileri sizi...
t: galatasaray'ın saplayip geçtiği maç. sadece rize'ye değil tabi!
10.03.2024 · 17. sıra
metin alasya
09.03.2024 02:06 ~ 02:07