kafam kel, maskeliyim, kollarimda cogu zaman damar yolu yuzunden morluklar var ve kalcam kemigimden operasyon gecirdigim icin koltuk degnegi ile yuruyorum.
bu haldeyken bile otopark meselesi yuzunden biriyle cok fena dalastim. allah'tan herif cep boydu da olayi herhangi bir zayiat vermeden atlatabildim.
ama bu bana ders oldu: insanlarin hicbir seye tahammulu ve saygisi kalmamis. bu sebeple yanimda her zaman biber gazi tasiyorum. kullanabilecegimi zannetmesem de en azindan korkutma amacli bir beyzbol sopam bile var.
kisacasi karsinizdaki seref yoksunu bir mahluksa otizmli misiniz engelli misiniz kanser misiniz hicbir onemi yok: onun icin sadece bir hedefsiniz.
karsinizdaki pisligin kudurmus bir pitbulldan farki olmadigini unutmayin ve ona gore davranin...
11.03.2020 · 40. sıra
sinpecado
10.03.2020 00:10 ~ 01:52