Sık geçen başlıklar

8 mart 2020 galatasaray lehine verilen penaltı 1

ekşi'de gör
ligin ilk yarısında galatasaray kötü oynarken ve ligde 7. sıradayken biz ne hakemlerle ilgili konuştuk ne de farklı mazeretler ürettik. teknik direktörümüz çıkıp ocak ayını bekleyin dedi. nzonzi ve babel gitti, nagatomo'nun sözleşmesi donduruldu. onyekuru ve saracchi ile sol kanadı otoban yaptık. kimsenin vazgeçilmez olmadığını gösterince fatih terim, bir anda mariano da eski haline döndü. bakın üst üste goller atan emre akbaba şu anda kadroya giremiyor taraftar karşısında kredisi olmasına rağmen, peki neden? çünkü hala güçsüz. onun yerine seri, lemina, ömer orta sahası daha diri duruyor. her neyse sizler ali koç'u eleştireceğinize yine galatasaray'a sarmaya başladığınıza göre 5. yıldız çok yakında armaya işlenir. hatayı hep başkasında arayan bir ülke olduk, sokaktaki vatandaşından tutun da klüp başkanlarına kadar, meclis kürsüsündekileri saymıyorum bile.