Sık geçen başlıklar

8 haziran 2019 maç sonrası çalan mehter 1

ekşi'de gör
su osmanli da bizim diyen, kendini de ataturkcu kabul eden arkadaslara gelsin:

"egemenlik, güçle, erkle ve zorla alınır. osmanoğulları, zorla türk milletinin egemenliğine ve saltanatına el koymuşlardı. bu zorbalıklarını altı yüzyıldan beri sürdürmüşlerdi. şimdi de türk milleti bu saldırganlıklara artık yeter diyerek ve bunlara karşı ayaklanarak egemenliğini ve saltanatını kendi eline fiilen almış bulunuyor."

m.k. ataturk

kendini ataturkcuyum, kemalistim diye tanimlayip da ataturk'u zerre kadar anlamamak bu olsa gerek.