gençlerbirliği en doğrusunu yapmaktadır. akıllarına uymayan bir durum varsa hukuki yollara başvurarak bunu çözmeye gitmelidir.
keşke diğer kulüpler de sosyal medyada iftira atarak algı oluşturacaklarına ellerinde ne varsa kullanıp mahkemeye taşısa olayları da kim haklı kim haksız net bir şekilde görsek.
09.09.2019 · 22. sıra
muto
08.09.2019 11:45