cinayetin üzerinden 10 yıl geçtikten sonra servis edilen leş görüntüler. demek öküz ölüp ortaklık bozulmasaydı bu polis kılıklılar bizim can güvenliğimizi sağlamaya(!) devam edecekti. o kadar yalnızız ki bu ülkede, o kadar savunmasızız ki...
azmettirenin de, işleyenin de, saklayanın da sülalesini sikeyim. orospu çocukları.
09.09.2016 · 3. sıra
zerdest
16:36 ~ 22:09