Sık geçen başlıklar

8 ekim 2023 fenerbahçe'nin kazandığı penaltı 2

ekşi'de gör
bazi taraftarlar suna bir de penalti diyorlar ya utanma da yok hani.
avrupa da bir futbol programinda filan gosterseler adamlar kiciyla guler ama iste sivayalim da konu kapansın modunda takiliyorlar, 1.gol oncesi de net faul var.
bugun fb net olarak hakem sayesinde 3 puan almistir, cabalari da bunu ortmeye calismak.
ya beyler. buna da penaltı demeyin gözünüzü seveyim ya. rambo okan bile penaltı çalmazdı buna.