belli bir meslek grubuna bu denli düşmanlık beslemek de nasıl bir hasetliktir kardeşim. ömrüm boyunca herhangi bir meslekten ölesiye nefret etmek aklıma gelmedi. bu kadar yoğun nefreti hak edecek ne yapmış olabilirler ki öğretmenler ve eczacılar. öğretmenlere de az kaldı. yaz tatili girince yerden yere vurulmaya başlanırlar. eczacılar için belli bir mevsim yok dört mevsim nefret kusuluyor sözlükte. kamu hizmeti yapan eğitimli insanlar bunlar.
naaptılar size? yani bizim bilmediğimiz bir şey varsa söyleyin de biz de nefret edelim.
edit: nefret yazılandan da fazlasıymış. bu entriyi yazdığım için bile mesaj bombardımanına maruz kaldım. loser dolu burası. eli ekmek tutan hayatı düzenli olan refah seviyesi yüksek olan insanlardan ölesiye nefret eden eziklerle dolu.
31.05.2022 · 48. sıra
biraz da ben seveyim
30.05.2022 10:43 ~ 10:57