olay bursa'nin osmangazi ilçesi gündoğdu mahallesi'nde meydana geliyor.
cocuk 10 yaşında, 8 nisan cuma sabah 08:45 civarı okuluna giderken başıboş 8 sokak köpeğinin saldırısına uğramış... link
görsel
ben bu milleti cidden anlamiyorum, turkiye'de yasamiyorum, cebimde dunyanin en ta.akli pasaportu var, benden sonrakilerin dahi hayatini kurtarmis olacagim kadar maddi varlik sahibiyim,
bende de bir gerizekalilik var ki, vicdan yapip sizin gelecekteki cocuklariniz icin kendi capimda kamuoyu olusturmaya calisiyorum surada, siz ise simdi bu entryi troll kanalina isik hiziyla yollayip,
"aman bir kopektapar gorur de, belki bir sevgili veya f.buddy adayindan oluruz" diye basliga dahi yazmayacaksiniz...
kendiniz bilirsiniz ne diyeyim, boyle devam ederseniz, hicbir seyi hicbir zaman degistiremeyeceksiniz, birakin ulkenizin gelecegini, kendi karanlik geleceginizi dahi...
e: verdigim linkte, cocugun annesinin yorumu;
"benim çocuğum şimdi uyuyor,ben uyumuyorum; gidip gelip bebekligindeki gibi nefesini kontrol ediyorum."
14.04.2022 · 6. sıra
alerda
13.04.2022 10:29 ~ 11:11