akp'nin hala %20'nin üstünde oy oranı olduğunu gösteren ankettir.
isyan ediyoruz ya hani "nasıl oluyor da bu güruh hala bu kadar oy alabiliyor?" diye, alırlar arkadaşım. geçen gün süt satışı yapan bir kadını aradık. süte zam geldiğini söyledi ve neredeyse 10-15 dk yeme gelen zamlardan, pahalılıktan, insanların artık hayvanlarını sattığından falan bahsetti. "ülkeyi resmen mahvettiler. seni anlıyorum." dediğimde bir sessizlik oluştu önce, sonra kadın direkt "hükümeti devirmeye çalışıyorlar! her şeye zam gelsin diye uğraşıyorlar. böyle kötüler işte. vatan hainleri bunlar" dedi. kısa süreli "yok ya bu kadar da cahil olamaz herhalde" şokundan sonra kadına tane tane neden yeme zam geldiğini, hayvancılığın neden bitme noktasında olduğunu anlatmaya çalıştım*. sonuç: telefon kapandı, ertesi gün süt alınmaya gidildi ve kapı duvardı, telefonlara cevap verilmiyordu. sonrasında kapıya gelen komşusuna rica edip aratıldığında açılmayan telefon açıldı. öyle mi dedim primat, bak senden daha süt alıp aldırıyor muyum?
bakın ne oldu; cahiller tarafından cahil bırakılan biri yüzünden, hümanist, kimsenin ekmeğinde gözü olmayan, herkese saygı duyan ben sonunda ne hale geldim. artık saygı duyamıyorum üzgünüm. saygı duyduğumuz şey koskoca bir ülkeyi bitirdi. artık bunu görmezden gelmem mümkün değil. neyin ne olduğunu anlayacaklar, tıpış tıpış öğrenecekler. ben her gün haberleri okuduğumda, gündemi takip ettiğimde sinir krizi geçirirken, onlar tüm cehaletleri, bahanelerle memnun oldukları sefaletleri ile çayını yudumluyorlar. sonra iyiler neden erken ölüyor? kötüler neden uzun yaşıyor?
yalnız o değil de, ne kutuplaştırdılar be bizi.
09.12.2021 · 34. sıra
asmnys
08.12.2021 11:15