çoğu ülkeyi nükleer kullanıyor diye girip siktiler bizi ise arıyor diye sikecekler.
herhalde bu mallar bir siki üretemeyecek abi biz başka bi bahane bulalım bunlara girmek için dediler dediğim olay.
12.08.2017 · 14. sıra
anlamsiz duygu
11.08.2017 00:33