Sık geçen başlıklar

8 şubat 2020 ahmet hakan'ın imamoğlu köşe yazısı 1

ekşi'de gör
bunları yazmak istemzdim ama ahmet hakan kötülüğün, art niyetin vücut bulmuş hali..
2-3 sene öncesine kadar severek okurdum..
gazetenin el değiştirmesiyle karakteri de değişti...
böylesi nadir bulunur..
sırf şuradan bile imamoğlu'na çakıyor..
neymiş seçimden sonra imamoğlu'nun chp rozetini çıkarması gerekiyormuş..
acaba kendi yazdığına kendi inanıyor mu?
bunu diyen adam tarafsız olması gereken partili cumhurbaşkanı'nın uçağından inmiyor...
geçen uçakta fotoğraf çekilirken fark edilmek için nasıl öne geçtiğini filan saçmalamıştı..
eyyyyyy ahmet hakan...
birgün de "reyis bak partiyle martiyle olmuyor bu iş senin tarafsız olman gerekiyor" minvalinde yazsana..
köşende imamoğlu ve chp'ye atar-gider yapmak en kolayı...
herhangi bir yaptırımı yok...
aynı yazıyı reyis için yaz da görelim çapını...

edit: hızımı alamadım..
eyyyyy ahmet hakan şu kızılay rezilliği ile ilgili tek satır yazdın mı?
yönettiğin gazetede tek satır yer verdin mi?
kızılay üzerinden milyon dolarların abd'ye transferinin senin için haber değeri yok mu?
üstelik olayın bütün tarafları para alışverişini kabul etmişken..
abd'deki muhabirin gidip sordu mu mesela?
orada gerçekten yurt mu yapılıyor yoksa başka bir şey mi?
hadi imamoğlu tarafsız değil..
chp'li...
bugün ona oy verdik 5 senenin sonunda yaptıklarını ettiklerini beğenmezsek oy vermeyiz olur biter..
sen gazetecisin..
asıl senin tarafsız olman gerekmiyor mu?
nerede bir iddia varsa senin ve arkadaşlarının bunu araştırıp doğru bilgilerle kamuoyuna sunman gerekmiyor mu?
yoksa gazeteciliğin tanımı değişti de bizim mi haberimiz yok...