nagatomo iyi oynadığı için spiker iyi oynuyor diyor bence. olaya bir de bu açıdan bakalım.
(bkz: her sike komplo kuran tipler)
09.02.2018 · 7. sıra
kamalbey
08.02.2018 21:54 ~ 21:55