Sık geçen başlıklar

750 milyonluk ankapark'ın hesabını verecek kişi 1

ekşi'de gör
hurdaya dönen bu yatırım hesabını verecek kimse yok mu şimdi? kamuda çalışanlar kafasına göre devletin malını harcayabiliyor mu böyle? 750 milyon dolar çöpe gitmiş hesap veren kimse yok, ne güzel ülke lan!

link

edit: başlık karakter sınırına takıldığı için dolar olduğu belirtilemedi. isterse sayın modlar makul bir başlığa taşıyabilir.