Sık geçen başlıklar

7000 prim günü doldurup emeklilik yaşı beklemek 1

ekşi'de gör
benim kuşakta tam tersi olacak gibi duruyor.

işsizler olarak 60 yaşına gelince 7000 prim günü dolduramayacak çok kişi var tanıdığım.