benim kuşakta tam tersi olacak gibi duruyor.
işsizler olarak 60 yaşına gelince 7000 prim günü dolduramayacak çok kişi var tanıdığım.
01.04.2022 · 31. sıra
grimstroke
31.03.2022 01:57