şu an almanyadan yazıyorum, burada asgari ücretlinin geçinmesi gerçekten çok zor, kaliteli bir hayat sürmesi imkansız, marketten en ucuz markaları alır diş macunu sabun deterjan alırken iki kere düşünmek zorunda.
öbür taraftan türkiye için hesap yapıyorum bir asgari ücretli nasıl geçinebilir diye, rakamları evirip çeviriyorum etten sütten her şeyden kısıyorum yok arkadaş yine hesaplayamıyorum benim yaptığım hesaba göre kendi evi olmayan bir asgari ücretlinin türkiyede geçinebilme şansı yok, imkansız, mümkün değil. ya bir asgari ücretli arkadaşımız yazsın cidden nasıl geçiniyorsunuz?
03.09.2022 · 22. sıra
demirkarboncu
02.09.2022 00:19