ulan ilk başta 178 cm 59 kg erkek başlığında aşağıladınız. şimdi kilo aldık 70 olduk yine aşağılıyorsunuz. ulan yarın bir gün 80 olsa bu seferde obez diye aşağılarsınız
edit: evet arkadaşlar 185 den kısa ekşi erkeği de var.
05.06.2021 · 21. sıra
emekli ozan
04.06.2021 18:03 ~ 19:40