Sık geçen başlıklar

7. doz aşı randevularının açılması 1

ekşi'de gör
saçma sapan konuşmayın la (behzat ç tonuyla)
olm her sene grip aşısı olan adam "25. doz grip aşımı oluyorum" diyor mu ?
artık bu virüs başlangıca göre daha hafif formuyla hayatımızda.
ben covid olmak istemiyorum, riskli gruptayim diyen gider bilmem kaçıncı dozunu alır.
kendisinde risk görmeyen için aşı olmaya zorlayıcı bir durum yok zaten.