Sık geçen başlıklar

7 nisan 2020 covid-19 vakasının 34109'a yükselmesi 1

ekşi'de gör
ölen sayısına inanmayın!
zaturre, usye yazılıyor ölüm raporlarına.bunu artık herkes biliyor.
o şeffaflık abd'de, ingitere'de, fransa'da olur.
ortadoğu ülkelerinde olmaz.her şey iyi bakana göre.
peki o zaman neden 45 gün sonraya 2 sahra hastanesi yapılacak?
yeter artık şundan bile siyaset yapan iktidarınızdan da, aktrollerinizden de gına geldi yeter.

sayın bakan siz her şey harika gibi konuşursanız, bu düzelen havalarda insanları evde tutamazsınız.giyotin gibi gerçekleri derseniz o zaman belki sonuca ulaşırsınız.
trump ne dedi? 200 bin ölü iyi neticemiz olur dedi.kimse bu kadar vefat eden sayısı görmek istemez ama neden siz böyle konuşamıyorsunuz? durum ciddi evden çıkmayın demek zor mu? hep bir açık kapı bırakma var.sen bu halka sert konuşmazsan hafta sonu görürüm 22 derecede ben meydanları.açık ve net neden konuşmuyorsunuz bunun ayıbı yok!

not : boşuna küfür için mesaj yazmayın aktroller.mesajım kapalı!