Sık geçen başlıklar

7 mart 2024 union sg fenerbahçe maçı 4

ekşi'de gör
türk hakemleri olmayınca fener 3 atıyor, sen 4 yiyorsun. fark bu.
hakem desteğiyle devam edebildiği tek yer olan süper lige veya istanbul belediye başkanlığı seçimine konsantre olması gereken 6s taraftarının yorum yapmaması gereken maç.
bu takım daha 2 sene önceye kadar alt ligde sürünüyordu nasıl bir planlamaları varsa belcikadaki tüm takımları kevgire çevirdiler bir kaç sene içindede muhtemelen şampiyonlar liginde üst tur yaparlar gecen sezon forvetleri boniface leverkusene sattılar takım bundesligada şampiyon olucak,dzekolar tadicler icardiler zahalar chamberlein havada uçuştuğu ligde avrupada gelen 6 giden 4 atıyor ama asırlardır hiç union sg bir planlama yapılmıyor keske kulüplerimizin yönetiminden tutun antrenörlerine kadar herkes yabancı olsa sorun bizde kimse kendini başarısız görmüyor
ortaya bir vizyon koyup ağırlığı konferans kupasına vermek gerekiyor. affedersin ama sıçarım lig şampiyonluğuna. şampiyon olursun 1 hafta sonra kimse hatırlamaz, kimsenin umurunda olmaz. ama bir avrupa kupası alırsan 85 yıl sonra bile adın tarihe kazınmış olur. bakınız galatasaray.

şl gelirleri belki eksik kalacak ama kupayı alan takım da güzel paralar kazanıyor. ayrıca biz bir avrupa kupası gelirse taraftarlar olarak o eksiği tamamlarız. bir daha böyle bir fırsat, böyle uygun rakipler denk gelmez. ne sen böyle büyük paralar harcayıp güçlü kadro kurabilirsin ne de en büyük rakibin aston villa olduğu bir kupa şansı denk gelir. belki 30 yılda bir.

30 yıllık fırsat fenerbahçe'nin ayağına kadar geldi.