bir sürü insan "namusumuz kurtuldu" diye sevinmiş, sanki bir kadının düştüğü çaresizlikte yapmayı göze alabildikleri sadece onlyfans ile sınırlıymış gibi. halbuki şimdi güvenilir, tamamen uzaktan, kendi kontrolünde, anonim kalabileceği, büyük bir mecradan şutlandı ve sokaklara, anonimliğini koruyamayacağı mecralara, erkeklerle doğrudan muhatap olması gereken, hayatının tehlikeye gireceği yollara itilmiş oldu.
"kadınlar niye düzgün yaşamak için bunlara mecbur kalıyor?" diye soran olmaz; onlyfans olmayınca itildikleri başka fuhuş bataklıklarında şiddet gördüklerinde, öldürüldüklerinde arkalarından üzülen olmaz; ama "onlyfans kapandı! kadınlarımız kurtuldu! yihhuu!" diye sevinen çok olur.
biz niye bu kadar gerizekalıyız?
09.06.2023 · 2. sıra
ssg
08.06.2023 04:35 ~ 04:36