bu arada beşiktaşlılar niye böyle?
başlıkta;
-kazanırsak şampiyonuz diyen var. (yenildikleri maçlara puan versen bile şampiyon olamıyor.)
-galatasaraya fetö iması yapan var. (galatasaraydan hiçbir yönetici fetöden ceza almamışken beşiktaşın geçmişinde ceza alan fetöcü yöneticiler var)
-fenerbahçeye şikeci diyen var. (uefanın tescilli şikeciler listesinde beşiktaş da var)
yemin ederim komedi gibi taraftar şu beşiktaşlılar.
sezon başından beri galatasarayı doğrayan hakemler, açık açık fenerbahçeyi kollarken, o açık seçik hatalar olmasa lig 4-5 hafta önce bitecekken, "galatasaray şampiyon olsun diye hakem ve tff'nin uğraştığını" söyleyen bile var.
şu maçı beşiktaş 2. olsun da fenerle biraz daha taşak geçelim diye takip ediyorum ama yorumları görünce kanım dondu yemin ederim. biraz salın arkadaş ya.*
08.06.2023 · 5. sıra
adeninsiz timin
07.06.2023 21:42