Sık geçen başlıklar

7 ekim 2022 kemal kılıçdaroğlu tweetleri 1

ekşi'de gör
bu arada asıl bomba şurada:
(bkz: 7 ekim 2022 kılıçdaroğlu'nun çarşaf açıklaması)

"siyasi ikbal peşinde değilim ama" ile akp'li değilim ama ölümüne kapışır.
bu riski almak zorundayım ne demek aq.
gören de diyecek başka seçenek yok. lan daha geçen gün vurmaya yeltendin rte'ye, adam seni basket topuna çevirdi.
hala şu adamı savunmayın lan. adam bile kendinden emin değil. başarabilir miyim bilmiyorum diyor.
sen başaramazsan olan bize olacak, 10 yıldır sana ne oldu? ne kaybettin?
ses çıkaran herkesi partiden yolladın. yüzün kızarmadan oy oranımızı artırdık dedin.
bu cümleyi kuran bir bunakla yola çıkanın varacağı yer yok.
adam kibarca şunu diyor; aday yavaş veya imamoğlu olur ve kazanırsa zaten partideki koltuğu da kaybederim.
bari ben aday olayım, bir ihtimal de olsa partide kalabilirim.

bu adama karşı herkes susuyor. yanlış yapılıyor.
bu adam yıllardır olduğu gibi yine rte'yi iktidarda tutacak.
yeri göğü yırtarcasına bağırın defol diye.
yapmayın. şu adamı desteklemeyin. başörtüsü çıkışı yaptığında, aktrolleri kudurttu dediniz.
ertesi gün hepiniz bu adamı linç ediyordunuz. bu adamın, rte karşısında hiçbir şansı yok.
üstelik rte'nin henüz hiçbir hamle yapmadığını da düşünün. geçen yıl bir gecede doları 7 lira düşürdüler.
suni de olsa düşürdüler. seçim üstü daha sertlerini yapmayacak mı sanıyorsunuz?
bu adam kürt oyları için çırpınıyor. peki düşünün, ülke yunanistan ile krizde.
rte, bu hususta hamle yapıp milliyetçiliği coşturursa neler olur? ve üstüne de propaganda yaptığında o sandıkları kırar geçer.
80 milyonluk ülkede seçimi kaybedebilme ihtimali en yüksek olan kişi bu adam.
ve sizler bu adamı alkışlıyorsunuz.
yapmayın, ülkeyi ateşe atıyorsunuz.