Sık geçen başlıklar

7 aralık 2021 fb yöneticisinin terbiyesizliği 1

ekşi'de gör
böyle bir maçtan sonra yapılmaması gereken bir açıklama yapmış ve bence çok ayıp etmiş bizim yönetici. dostluk maçından sonra hele hele kadına şiddete dikkat çekmek için yapılan bir dostluk maçından sonra böyle açıklama yapılmaz. şimdi gs’liler ne derlerse haklılar. ali koç gereken uyarıyı yapar diye umuyorum.