isin en igrenc buldugum kismi, hic kimsenin iki tane biblo icin orada calisan kisiye "canin sagolsun. ne olacak senden degerli mi?" dememesi ya da diyememesi.
üsküdar üniversitesi calisanlarinin calisma kosullarinin iyilestirilmesi konusu ise ayrica ele alinmalidir.
is yaparken meydana gelen ufak bir kazadan dolayi, insanlari isleriyle tehdit etmek ise mide bulandiricidir. en fazla 10 yillik gecmisi olan böyle üniversiteleri tercih etmeyin ki, yok olup gitsinler.
08.12.2021 · 22. sıra
willst du mit mir
07.12.2021 17:07 ~ 17:08