ben 4-5 sene önce eşimin zoruyla bir adak adamıştım. bir parça da mahallede tek başına yaşayan fasfakir görünümlü bir dedeye vermiştim. bakımsız bahçeli, gecekondu gibi 2 katlı bir evde yaşıyordu.
eti götürdüğümde adam çok sevinmişti, sonra baktım ki mutlu oldu, adağın yarısını götürüp ona vermiştim.
akabinde bir kaç sene sonra esnaf bir arkadaşımın dükkanında dedeye denk geldim. tomarla para aldı çıktı. meğersem cadde üzerinde bir kaç binası ve bir çok kiraladığı işyeri varmış. biraz daha araştırınca adamın yerel emlak milyoneri olduğunu öğrendim. zamanında çökmüş her yere, şimdi paralarını yiyor. ayrıca semtte benim gibi bu hataya düşen çok kişi olmuş.
orospunun çocuğunun 1 aylık geliri, belki zorlasam benim 2 yıllık gelirimmiş amk. fakat götürdüğüm 3-5 kilo ete, aylardır açmış da ilk defa yiyecekmiş gibi tepki vermişti.
ben bunu hiç unutamıyorum, aklıma geldikçe hala zoruma gidiyor... o yüzden bu tarz durumları siyasi kimliklere dayandırmayın, insanlığı ve karakteri olmayan her düşünce grubundaki aşağılık mahlukat yapabiliyor...
30.04.2023 · 36. sıra
herkesinbirhikayesivar
29.04.2023 10:55