geçen sezon ismail'e maruz kaldıktan sonra adrianoyu izlemek resmen terapi gibi geldi
pasları olsun, pozisyon alışı olsun, takımı yönlendirmesi olsun.
ne güzel bir şeymiş lan sol bekinin olması.
08.08.2016 · 37. sıra
kalabalik adam
21:57