kimseyi sokağa falan çağırmamışlar, halkın elektrik zamlarına karşı yaptıkları eylemlere, işçilerin hak arama eylemlerine parti flaması olmadan destek verin demişler.
yorum yapmadan önce metni okuyaydınız iyiydi.
gayet yerinde ve haklı bir metin. ikokul seviyesine şakalarınızı ve komikliklerinizi ötede yapabilirsiniz.
09.02.2022 · 19. sıra
dedibirileri
08.02.2022 00:04