Sık geçen başlıklar

7 şubat 2017 erdoğan'ın istihdam seferberliği 2

ekşi'de gör
ricaya, seferberliğe falan ne gerek var anlayamıyorum. çıkarın bir khk, diyin ki, her iş yeri, çalıştırdığı işçi sayısına göre, 3 - 5 - 10 - 20 - 100 kişi istihdam edecek 1 ay içerisinde diyin. işçi çıkarmak da yasak 1 yıl diyin. sonra bakın bakalım işsizlik diye bir şey kalıyor mu?

evet, ortamlarda oldukça zeki olduğum konuşulur.
kumarhaneleri yeniden açsınlar bak nasıl istihdam sağlanıyor dediğim.

hemde turizm canlanır, ülkende ki para dışarıya kaymaz sende vergisini yersin. elin araplarına komşuyuz gelsinler kumar oynasınlar.

illegal bahiste bile ne paralar dönüyor legal olduğunda ortaya çıkacak istihdamı siz düşünün

açın şu ekonominin önünüzü arkadaşım bakın kumar lüks turizmidir. zengin insanlar sırf stres atmak için bile tek seferde 100.000 bin oynar kaybeder keyiflenir. hayır bu adam yine kumarını oynayacak ama senin bundan haberin olmayacak merdiven altı oynayacak ya da en kötü kıbrısa gidecek ama monacoya maltaya gidiyor hazır avrupa yüzü görelim hesabına. gidemeyen adam da burada oynayacak ama insanları mafyanın kucağına atıyorsunuz.

diyeceğim o dur ki açın insanlar önünü kapatmayın! en kötü kumar turizminde bile en az 150.000 bin insan çalışarak ekmek yer ki bu başlangıç için attığım bir rakam.

bizde gönül rahatlığı ila kumarımızı, bahsimizi oynarız. illegal de hakkını yeseler, paranın üzerine yatsalar ve ya sorun çıksa ses çıkaramazsın ve vergi vermiyor.. biz niye adamlara çalışalım aga? bahis yapma, kumar oynama gibi bir talep var aç sende online casinonu kur sistemini sağlam bir şekilde belirli yerlere ve kişilere kumarhane işlettir hem arz, talep iş görsün hem devlet kazansın hem de türkiye kazansın.. benide kumarhaneler odası başkanı yaparsınız.