Sık geçen başlıklar

7 şiddetindeki depremi 6.6 olarak açıklamak 2

ekşi'de gör
adamların kurduğu her kurum yalan söylemeyi refleks haline getirmiş. ellerinden gelse deprem olmadı, bina sabote edildi falan diyecekler. inanılmaz.